За чотири роки, що випускався дорестайлінговий XE відбулися прем҆ єри від конкурентів, які виглядають свіжіше та сучасніше. Залишивши технічні налаштування майже без змін британці зробили підтяжки обличча та придали новачку більше виразності та стилю. З҆ явилися базові світлодіодні ліхтарі, які стають вже стандартом у D-класі. Також по іншому виглядають бампери та повітрозабірники. Здається, що значну увагу було приділено деталям, як с точки зору якості так і стилю.
Салон оновленого Jaguar XE отримав нові технології та удосконалені системи управління, які застосовуються у нових модеях британського ренду. Седан оснащено інформаційно-розважальною системою Touch Pro Duo з 10,2-дюймовим сенсорним екраном. Вперше для моделі використовується бездротова зарядка для смартфонів а також камера заднього огляду з виводом зображення в салонне дзеркало. В інтер҆ єрі зміни помітні завдяки дорожчим матеріалам оздоблення, які зустрічаються на центральній консолі та дверних картах. Виробник виконав досить вдау роботу для покращення тактильних відчуттів водія та пасажирів від салону рестайлінгового XE.
Як і попередник новачок запропонує декілька варіантів комплектацій SE, Prestige, R-Sport та Portfolio. Відрізняються модифікації не тільки оснащенням а і двигунами. Доречи, мотори презентовані 2-літрові бензинові та дизельні. Для бензинових силових агрегатів потужність дорівнює 250 та 300 к.с а для дизелів – 180 к.с. Згодом на ринок вийде гібридний седан розроблений на базі турбодизельного двигуна. Новачок зі всіма моторами досить швидкий, при цьому середня витрата пального вражає, адже за офіційними даними на кожні 100 км пробігу седан використовує від 4,5 до 8 літрів палива.
В Jaguar сподіваються збільшити продажі оновленого XE за рахунок вдосконалень та стримання ціни на рівні попередника. Поява реальних машин на ринку запланована на осінь 2019 року…